.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت توجه به خانواده های بد سرپرست

مشکلات و معضلات خانواده های بدسرپرست همانندی موج طوفانی همیشه در تمام ساحل استان مازندران طنین انداز بوده و هست. خواهری با بچه شیرخواره با نامه ای از طرف یکی از مسئولین مراجعه می کند به دستگاههای اجرایی جهت برطرف کردن نواقص و مایحتاج خانواده، اینگونه خانوارها که هرگز با توجه به راه حلی منطقی آنان را دل خوش نمی کنند.
بعد از یک ماه با آغوشی از بچه شیرخواره و خستگی های مضاعف همراه با در به دری و بیماری همسر، معلوم نیست که اگر خویشتندار نباشد چه سرنوشتی به دنبال این خواهر مسلمانمان خواهد بود! خواهری که حتی پول ثبت نام فرزند، جهت رفتن به مدرسه را ندارد. خواهری که هزینه خرید لباس زمستانی را برای خانواده خود ندارد.
در آخر اگر می خواهیم دل مسئولین امر بیشتر بسوزد حتی برای خرید میوه ماهها باید صبر کنند تا به آنان کمکی بشود. خواهران بدسرپرست به علت داشتن همسر، اما چه همسری، همسری که به جای اینکه مدیر خانواده باشد.
سربار خانواده و زن ضعیف و لطیف اش است. زنی که از نظر وظیفه، اسلام برای آوردن رزق در منزل و گذران زندگی مادی هرگز بر او واجب نکرده است. چرا که دین اسلام او را از این مسئولیت مبرا نموده به علت لطافت و زیبایی و حفظ ارزش های کرامت و صیانت انسانی و به خاطر کنیز خدا بودن، خدا بر او مباهات ورزیده و او را ریحانه آفرینش نامیده است. ای مسئولین واقعا" در این زمانه جای بحث و مصوب گزینه های شاخ و برگی است که محرومیت این استان را در زیر این شاخ و برگ سرسبز استان پنهان می کنید. یا باید به سراغ ریشه رفت.
هر چه زودتر با قطع محرومیت در استان طرح های مهم و ریشه ای را مصوب و اجرایی نمود. آیا واقعا" درست است که من و شما با داشتن منزل و ماشین و لباس های زیبا ، دارای عزت و محبوبیت کارو شغل و ... این خواهران گرسنه و پابرهنه را از یاد ببریم. آیا باید در جلسات ساکت باشیم؟ و فقط به خدا توکل کنیم. مگر خداوند باری تعالی نگفته از شما حرکت از من برکت. پس ای مسئولین محترم با داشتن رهبری فرزانه و معظم و با خدمتگزاری محترم و محبوب دکتر احمدی نژادو با بودن استاندار محترم با ظرفیت بسیار ولایی و دلسوز ، حالا دیگر وقت این است که محرومیت در راس امور استان نباشد. باید با همکاری رحمت واسعه این بزرگان هرچه سریع تر دست به دست بمهر استان خویش را کنیم آباد .انشا الله . و من الله توفیق.
(زهرا مستشرق)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مشاور 28 مهر 1389
در زمان استانداری آقایان شفقت و کریمی مدیر کل امور بانوان همان مصوبه های در خور ظرفیت زمانه های قبل را هر سال ، سالگرد می گیرد . در صورتی که هر استاندار ی که بر سر کار می آید دارای ظرفیت های متفاوتی است که باید حسن استفاده را در جهت آبادی استان لحاظ شود. و هر مسئولی شبیه به مسئول قبلی نیست چرا اگر این طور باشد تحولات عظیم کشوری را در حال حاضر نداشتیم . آقای طاهائی استانداری هستند که دارای ظرفیت بالای همدلی می باشند . پس لطفا مدیر کل امور بانوان در راس امور زدودن محرومیت بانوان استان را در مقدمه مصوبات درج نمایند با تشکر!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.